Йордан Лечков ръси бисери като за световно


Уникални простотии ръси на пресконференция сливенският кмет Йордан Лечков: "Много снимки, бе, много нещо, бе! Свърши ли със снимките, защото като ми правят снимки не мога да говоря, не ми тече мисълта!... Даже са си харесали и ден да ме арестуват, тука се казва "Ето Данчо еди кога си ще го арестуват!" Че един катаджия не знае как да си оформи едно обвинение, какво да направя? Наско Сираков ми се обади оная вечер и каза, че прок. Пламен Стефанов като е бил катаджия му е искал 50 марки на времето. Кога едни катаджии започнаха да разбират повече от футболистите? Хайде аз съм футболист, може да съм прост за вас или за другите, ама има хора тука, с които съм се обградил, които са специалисти!... Вие много искате да знаете, миналия път ваши колеги питаха "Какви са ви отношенията с Бойко Борисов?" - гаджета сме!... така се казва, защото това е сериозно - вие мен ме взимате на майтап, на ташак бе!"