Митко Динев: Кратки проЗтотии (част 2)

Погребахме и бай Евстати днес, не издържал човекът в тая жега - виагра пил, че една 'ми шест, зорлям му затворихме ковчега!
Питам пак със гняв и възмущение, дори и да ме вземат за зевзек: Що за зверство, що за извращение - х*я си да пъхаш в жив човек?
Туй ми хрумна просто ей така, както барах к*ра си през джеба - ако имах още една ръка, щях да пия бира като е*а!
Гледам през джама, не може да бъде, влачи котакът ми нечии мъди - власати, космати, през наш'те домати, леле, е*ати, май са на бати!
Ако смесим във тава една шест кила рачел с кило л*йна, ще получим чудна смес омайна, седем килограма сладки л*йна!
Казвам го наедро, не дребня: "Да са иба в гъза!" не е псувня, не е и объркан словоред... "Да са иба в гъза!" е мироглед!
Виагра купи мойта ненагледна и аз да мога да се отчета, изпих я, но на гърлото заседна и от туй ми се сдърви врата!
Какво е суета на суетата? Нагледно ще ви го изобразя - когато някой е ибан в устата, а прави и на ибан в гъза!
С жените аз един чалъм си знам, питам ги "Един м*нет, мадам?" Абе простотия, ама на съдба, всяко пето питане иба!