Македонски герои отново запалиха знамето на престъпна България


Драги българи, в момента всички български медии показват как в Македония за пореден път беше изгорено българското знаме... И на всичкото отгоре медиите се възмущават?! Аз лично не мога да разбера на какво се възмущават? Първо: българското знаме не е символ на българския народ, на хората, които живеят в България. Българското знаме е символ единствено и само на престъпната и фашистка българска държава. Ако има някой да се сърди, то това са управляващите - Боко Тиквата, Шкембе воеводата, Ванко Каскетя и тем подобните. Не виждам защо българските медии трябва да се възмущават и да насаждат възмущение у населението. Още повече, че за да бъде запалено българското знаме в Македония, вина имат единствено и само българските управляващи, заради своя безумен отказ, заради тяхното безумно вето срещу приемането на Македония в Европейския съюз. Аргументите са безумни: Първо, македонците не са българи, те са отделен народ и второ, признато в цял свят е, че македонския език и отделен език, различен от българския. Честно да ви кажа, аз лично без да съм учил нито македонски, нито сръбски езици, сърбите ги разбирам по-добре от македонците. Като чуете и репортажа от македонските медии за запалването на българското знаме, убеден съм, пак ще си помислите дали българският и македонският езици са един език, но различни диалекти, както твърдят Шкембе воеводата и други "видни български филолози". Така че лично аз напълно подкрепям борбата на братята македонци срещу престъпната българска държава.