Митко Динев: Кратки проЗтотии (част 1)

Със странности се сблъсквам всеки ден, но, ха кажете, странно туй не е ли: На маймуните гъза им е червен, но маймуна-комунист да сте видели!?
Щом пукне пролетта и на мига избухва и поредния скандал, защото като се стопи снега става ясно кой къде е с*ал!
Вчера в речника със хъс търсих думичката "гъз" и знаеш ли каква измама - орган има, дума няма!
Сексът с мека п*шка си е мъка и иска от човек да се старай, но всъщност във това е майсторлъка, то с надървен х*й и баба знай!
Мъчи ме нещо от туй съвестта, не е ли странно кажете, обичам жена си и мразя властта, а пък е*ал съм и двете!
Дано със туй не се окипазя, но трябва и това да се напише: Ако нощем те сърби гъза, пръста ти на сутринта мирише!
Реве ми се с глас, но кой ще ме чуй и кой ли за моята мъка се сеща, не знам по-голям съкатлък аз от туй баща ти да пръдне на родителска среща!...