"Охрана на съдебната власт" щели да съдят 'Гласът на Стара Загора'?


Драги старозагорци, странни хора са тези полицаите, охрана на съдебната власт - също (нали съдебна полиция). странни хора ви казвам и сега ще ви разкажа защо ви го казвам: Значи те ме унижаваха, бъзикаха се с мене, основно служителката със светлия прякор Светла Катъра, аз им отговорих в сайта "Гласът на Стара Загора", отговорих им и със завеждането на 4 дела срещу тях. Но главен комисар Георги Жеков се опитва сега да заведе дело срещу мен и та за какво, за клевета и уронване на престиж в сайта "Гласът на Стара Загора"... Въобще не е смешно! Не мога да уроня престижа на някой, който няма престиж, а ГД "Охрана" НЯМА никакъв престиж, но ми се наложи да пиша обяснение пред Районна прокуратура - Стара Загора. Публикувам цялото обяснение без редакторска намеса: Уважаеми районен прокурор, във връзка с Ваша проверка във връзка със сигнал на главен комисар Георги Жеков срещу мен (доколкото разбрах от телефонния разговор, който проведох с полицай Кольо Василев) искам да заявя следното: 1. В сайта "Гласът на Стара Загора" НЯМА никакви видео клипове, има само ПРЕПРАТКИ към видео клипове, качени в Ю-туб и рядко във Вбокс7. Тъй като главен комисар Жеков твърди, че става въпрос за клип, качен в Ю-туб, то смятам, че компетентността на проверка на законността на клипа е на прокуратурата на окръг Сан Хосе, щат Калифорния, САЩ, където ФИЗИЧЕСКИ се намират сървърите на Ю-туб, тоест клипът ФИЗИЧЕСКИ се намира на територията на САЩ и попада под юрисдикцията на тази държава. 2. Аз съм софийски жител и смятам, че по каквито и да е разследвания срещу мен, като физическо лице, е компетентна РП – София. 3. Срещу ГД "Охрана на съдебната власт" в момента водя 4 административни дела и то точно заради поведение на служителите на Дирекцията от гр. Стара Загора, като три от делата са за унижаващи ме действия на служителя Светла Стоянова. Делата ги водя в Административен съд – София, като номерата им, по описа на горепосочения съд са: № 5549/2015 г., № 9387/2015 г., № 47/2016 г. и № 1205/2016 г. Уважаеми господин прокурор, изпитвам огромно уважение към РП – Стара Загора от две години и половина и предвид, че сега подготвям първите две дела срещу Прокуратурата на Р. България и то точно заради действия на РП – Стара Загора, за мен ще бъде огромно удоволствие да ми дадете повод за завеждането на още едно дело срещу вас – вече, както казах, ви уважавам, защото гледам на РП – Стара Загора като на източник на доходи. Предвид гореизложеното, искам да Ви напомня, че престъплението "клевета" и "уронване на престиж" е престъпление от частен характер и в такива дела Прокуратурата няма никаква работа. Само ще добавя, че аз НЯМА КАК да уроня престижа на ГД "Охрана", тъй като въпросната дирекция НЯМА НИКАКЪВ ПРЕСТИЖ! Това е все едно да уроня престижа на Прокуратурата, Съда или МВР… Не е възможно! Уважаеми г-н прокурор, предвид че РП – Стара Загора ми е особено симпатична, все пак, ако главен полицай Георги Жеков посочи точно за кой клип става въпрос (тъй като за Съда и ГД "Охрана" има много клипове) и какво в клипа смята за "уронване на престиж" и "клевета", то съм готов да отговоря и конкретно.