Оскубахме оназ работа на прокурор Емилия Вакарелска


Драги старозагорци, наскоро отново оскубах п*тката на районния прокурор на град Стара Загора г-жа Емилия Вакарелска-Тодорова. Както се казва, "каквото повикало, такова се обадило" и "всекиму - според заслугите". Например, за една друга моя "стара приятелка" Румяна Лечева никога не бих казал, че съм й "оскубал п*тката", за нея бих казал, че съм й "изял тортата", защото тя много обича да си похапва! Правете си сметката какво обича Е"милия Вакарелска -Тодорова, щом за нея пиша, че съм й "оскубал п*тката"! Така например, един мой приятел ми разказа, че като била на 14 години невръстната Емилия Вакарелска сама се дефлорирала с шише от Кока-кола - така да пробва, да види какво е! Не знам това дали е вярно, но градската легенда така разказва, че на Емилия Вакарелска-Тодорова всъщност първия й мъж било шише от Кока-кола. Покрай моите разкрития тази жена стана за смях на целия град, призовавам я да вземе да ми заведе най-накрая едно дело, да видим какво ще прецени Съда... Дали не съм прав всъщност и тя по тази причина да не иска да ми заведе дело!