Прокурорите Вакарелска-Тодорова, Минчев и Калчев направиха за посмешище Сотир Цацаров


Драги старозагорци, трима старозагорски прокурори (Емилия Вакарелска-Тодорова, Росен Минчев и Николай Калчев, който вече не работи в Прокуратурата) направиха за посмешище главния прокурор Сотир Цацаров. Какво се случи: По недоказани жалби срещу мен, за неизвършени от мен престъпления, прокурорите Емилия Вакарелска-Тодорова, Росен Минчев и Николай Калчев започнаха срещу мен дело в Стара Загора, с което се опитаха да ме вкарат в лудницата, въпреки действащото в Република България законодателство. Съвсем нормално, Прокуратурата изгуби това недопустимо дело, но заведе ново дело в Раднево. Загуби и това дело, но заведе трето дело срещу мен в София... На мен обаче ми писна и написах до прокуратурата жалби срещу съдията и прокурорката по делото. Прокуратурата отказа да образува дела срещу магистратите и виждайки двойния стандарт, аз пуснах искане до сотир Цацаров той де вземе отношение по двойните стандарти в управляваната от него престъпна организация: "Г-н Цацаров, подчинените Ви престъпници (прокурорите) я подкараха съвсем "през къра": На 19.06.2017 г. пуснах две жалби срещу магистрати в СГП – жалба № 17057/2017 г. срещу мл. прокурор Росица Тошева-Иванова и жалба № 17058/2017 г. срещу съдия Кирил Димитров. В жалбите съм описал тежки престъпления, които магистратите извършиха спрямо мен – прокурор Тошева-Иванова ме изнасили и зарази с п*чи въшки, а съдия Димитров се опита да ме убие с брадва, а после ми се изпи*а на главата. Явно разбрали за моите жалби, съдия Димитров и прок. Тошева-Иванова дойдоха да ме търсят в дома ми в гр. Стара Загора, като там пика*а, сра*а, пърдя*а, писаха ла*няни запетайки по стените… Пуснах нови жалби срещу Тошева-Иванова и Димитров (на 20.07.2017 г.). За мое най-голямо учудване обаче на 02.08.2017 г. прок. Паличева от СЗА-СГП отказа да образува досъдебни производства срещу Тошева-Иванова и Димитров, при това въпреки тежестта на описаните в моите жалби престъпления. Г-н Цацаров, по подобни недоказани и неразследвани жалби (от лица, с които имах имотен спор) по Д.П. № 2573/2013 г. по описа на РП-Стара Загора срещу мен бяха заведени последователно три дела: ч.н.дело № 2539/2013 г. по описа на РС-Стара Загора, ч.н.дело № 223/2014 г. по описа на РС-Раднево, ч.н.дело № 13929/2015 г. по описа на СРС при това за принудителни медицински мерки. Освен това психиатри, назначени от Прокуратурата, без личен преглед ми писаха фалшиви експертизи единствено и само на базата на недоказаните жалби, с които ме обявяваха за луд и така се опитваха да окажат натиск върху мен. Тук само ще вметна, че при двете реални съдебно-психиатрични освидетелствания, които ми бяха правени, заключението беше "психически здрав". Сега обаче ми се налага обратно да съдя и Прокуратурата, и съдилищата, и психиатрите, за да изчистя името си… Г-н Цацаров, не е моя работа да наблюдавам работата на Прокуратурата, това е Ваша работа! Виждам обаче, че в двата случая има двоен стандарт: Когато става въпрос за магистрати (съдия и прокурор) Прокуратурата веднага прекратява прокурорските преписки без да разследва по същество извършено ли е описаното в жалбите престъпление. Когато става въпрос за журналист, който в сайта си "Гласът на Стара Загора" изобличава властимащите (включително и прокурори) в град Стара Загора, Прокуратурата веднага образува досъдебно производство, което на три пъти вкарва в Съда, напук на ХОПЕС, ЕКПЧОС и дори на НПК (вероятно на принципа "докато го осъдим") отново без да разследва по същество извършено ли е описаното в жалбите престъпление. Г-н Цацаров, не правете хората на идиоти и не се "хващайте за писалките", а се хванете за… (щях да напиша "оная ми работа", но се въздържам!). Хванете се за работа и изринете "авгиевите обори" в България, тоест подчинената Ви Прокуратура, защото в този си изроден вид Прокуратурата стана най-големия престъпник в страната! Г-н Цацаров, настоявам ЛИЧНО да се запознаете с прокурорски преписки № 17057/2017 г. и № 17058/2017 г. по описа на СЗА-СГП, както и с Д.П. № 2573/2013 г. по описа на РП-Стара Загора и да ми отговорите, кой от двамата прокурора не си е свършил работата съвестно. Настоявам виновният прокурор да бъде наказан!"