Светла Стоянова - Катъра също стана вагинално лице на "Гласът на Стара Загора"!!!


Драги старозагорци, заел съм се с благородната задача да уча старозагорки как да не им пари, да не ги сърби... Нали се сещате!? Обаче, какво да ви кажа, не мога да почеша всички и поради тази причина сайтът "Гласът на Стара Загора" започна една безплатна кампания, наистина безплатна, от фирмата нищо не ми плащат, за реклама на таблетките за сливи "Интимо хелп". Започнах да издирвам известни старозагорски лица, които биха били добро лице на кампанията. То кого ли не намерих: Окръжния прокурор на Стара Загора Дичо Атанасов, заместник-областния управител на Стара Загора, директора на старозагорската полиция Иван Чолаков... Но намерих най-после най-доброто рекламно лице на таблетките "Интимо хелп" - лицето се казва Светла Георгиева Стоянова (с моминска фамилия Господинова). Тя е охрана на Административен съд - Стара Загора и два пъти между другото ми сваля панталоните, като влизах в Административния съд... Аз чак сега разбрах, че тази просто е имала парене, сърбеж... беше ми запушен носа и няма как да кажа дали е имало и неприятна миризма.