Живко Тодоров - корупция и заплахи към журналисти?!


Драги старозагорци, преди няколко дена се случи нещо доста притеснително, а именно кметът на Стара Загора Живко Тодоров си позволи за пореден път да заплаши журналист. Честно да ви кажа, аз съм бил заплашван многократно - и от кмета, и от близки до кмета хора, на мен не ми пука от кмета. Аз обаче имам един малък старозагорски сайт и въобще не мога да се сравня с Българското национално радио, а кметът този път си позволи да заплашва кореспондента на БНР Венелина Попова. Всички знаем един държавен директор, какъвто е директорът на Българското национално радио, какви правомощия има и каква безнаказаност да мачка, че и да уволнява подчинените си... а властта е ГЕРБерастка, кметът на Стара Загора има доста сериозен ресурс за натиск върху кореспондентите на държавните медии. Венелина Попова си позволи по програма "Хоризонт" на Българското национално радио да разкрие една смърдяща на корупция схема с така наречените "паяци": Община Стара Загора е сключила договор с една частна фирма за два частни репатратора и после правят "делчо" на приходите. Венелина Попова, като може би един от последните останали в Стара Загора добри разследващи журналисти си позволи да разкаже цялата тази схема, кметът след което започна да я заплашва...