Арогантният измамник Димо Димов е подсъдим, а фирмата му "Корект консулт" е пред фалит!!!


Драги старозагорци, едно джудже ми показа среден пръст, заплаши ме, че ще ми счупи камерата, посегна дори... Предвид, че не го знаех кой е, но бях го заснел при тези му действия, предложих 5 лева на този, който ми съобщи кое е джуджето и след 2-3 дена получих името на този типаж (ще го видите във видеото). Обърнах се и към Прокуратурата, но оттам отговор не получих! Тоест получих отговор, че няма да ми дадат името му. Всъщност това се оказа джуджето Димо Кирев Димов, по прякор Киртака, който е управител на фирма "Корект консулт" Освен това по непотвърдени официално данни, фирмата на Димо Димов "Корект консулт" въобще не заслужава да бъде наречена "корект" и срещу нея се водят множество търговски дела за некоректно отношение с клиенти... Веднага заведох като частен тъжител дело срещу въпросния "юнак" по чл 144, ал. 1 от Наказателния кодекс "Който се закани на другиго с престъпление против неговата личност или имот или против личността или имота на неговите ближни и това заканване би могло да възбуди основателен страх за осъществяването му, се наказва с лишаване от свобода до три години.", както и по чл. 146, ал. 1 от Наказателния кодекс "Който каже или извърши нещо унизително за честта или достойнството на другиго в негово присъствие, се наказва за обида с глоба от хиляда до три хиляди лева. В този случай съдът може да наложи и наказание обществено порицание."