Михаил Михайлов осъди МВР - Стара Загора!


Драги старозагорци, напоследък големи скандали покрай българската полиция: Първо излезе любителско видео от Стара Загора как полицаи бият при арест, после излезе и едно скандално видео от София как бият пак полицаите. В същия момент пък полицаите искат много пари... Без да се хваля, но в края на 2013 г. бях първият, който пусна в публичното пространство репортаж под името "Старозагорски полицаи вземат подкуп". През 2014 г. естествено полицията ми скалъпи една история, задържа ме за 24 часа, после ми причини и други щети и аз заведох дело. Сега с гордост мога да ви съобщя, че дело № 208/14 г. по описа на Административен съд - Стара Загора вече съм го спечелил. Тоест, осъдих полицията за незаконно задържане за 24 часа. Оттук насетне си търся правото да бъдат обявени за незаконни следващите действия на полицията, след което ще им поискам и финансова компенсация. Вече съм в клуба не немногото хора, които са осъдили полицията.