Българка от казанлъшко вече има 13 деца


Въпреки статистиката за спад в раждаемостта сред българките, семейство с 11 деца от казанлъшкото село Кънчево се сдоби навръх Нова година с две нови рожби - близначета. Щастливата майка Цанка Палова разказва: "Близнаците са родени на 31 декември, точно преди Нова година, в седмия месец, две момиченца - Ивана и Николета. Кръстихме го произволно - вече на кръщаваме на никого, имаме на всички кръстени и няма на кого вече. Ивана - на татко си, Николета просто така я кръстихме. Ивана се роди нормално, при Николета имаше усложнения и трябваше да се направи секцио. Теглото и на двете е нормално - Николета е 2,100 кг., а Ивана е 2,070 кг. най-големият ми син е Николай на 22 г., другият е Мариан на 18 г., Елена на 15 г., Христо на 10 г., Димо на 9 г., Петьо на 7 г., Гошко на 5 г., другите близнаци Димитър и Надежда - те са на 4 г., Мария на 3 г., Александра на 1 г. и 7 месеца и сега новите. По принцип децата са задружни! По-големите се грижат за по-малките, помагат си един на друг, малките пък изцяло ги гледат по-големите... Макар многото трудности сме щастливи родители! Аз не работя! Аз вече от 4 години не съм на работа, защото децата ми са непосредствено едно след друго и съм изцяло с тях. Съпругът ми е строителен работник! Семейният бюджет е много малък - заплатата на съпруга ми и детските! детските сега с тези новите деца ще станат 480 лева. Много трудно се оправяме - сееме и копаеме, свекърът и свекървата и те сеят и копаят."