Историята на Бай Марин тото-милионера от село Крън


ТОТО-то е дяволска работа, твърди един от тотомилионерите в България, спечелил през 1996 година два милиона и 24 лева. Бившият електротехник Марин Соколов от казанлъшкото село Крън разказва как е спечелил от тотото: "Как уцелих джакпота? Случайно стана: Беше готов фиш - минавайки край тотопункта съм го взел! Не съм бил редовен играч и аз съм го носил фиша цял месец в чантичката си... Накрая отидох в тотопункта да проверя и, няма да забравя, влизам в тото пункта и започвам да ги чета - 1,2,3,4,5,6 и започнах да си приказвам сам - май имам шестица! И тогава жената на пункта, тя ми знаеше името, ми вика "Марине, ди знаеш ли колко пари имаш!?". Питам "Колко?" Тя "Ми 2 милиона и 24 лева!" До мен едно момче стои и вика "Да ти дам валериан?" Викам "Не! Не ми трябва валериан, не ми трябва нищо!" От тогава повече тото не съм играл!" По ирония на съдбата тотомилионерът от Жанвиденово време живее на улица "Нов живот". С милионите от 1996 г. бай Марин си купил един апартамент в Казанлък и 10 декара земеделска земя, за която броил по 1000 лева на декар. После животът му коренно се променя - болести и нещастия. Сега от парите на бай Марин не е останало нищо. Изхранва семейството си като гледа крави, а млякото от тях продава на централния пазар в града. На хилядите, които сега се редят на опашка с надеждата да уличат джакпота бай Марин казва: "Това е дяволско работа. Нека да разберат, че тези пари са трудни и тежки." Марин Соколов е категоричен, че лесните пари са дяволска работа и Рогатия рано или късно си ги взима обратно.