Изгониха Михаил Михайлов в София... Да не се радват, временно е!!!


Драги старозагорци, за мое огромно съжаление за известно време трябва да се махна от град Стара Загора. Това е положението. Прекалено много заплахи за здравето и живота ми имаше последните месеци. Сега да приемем, че аз съм си виновен: депутатът Маноил Манев го нарекох Кухия, макар, че не съм му измислил аз прякора; Емилия Вакарелска-Тодорова, бившия районен прокурор и в момента заместник окръжен прокурор на Стара Загора я нарекох недоИбаната прокурорка; Дичо Атанасов, окръжния прокурор, стана рекламно лице на "Интимохелп"; на Иван Чолаков - Пасивната, директор на полицията, аз му разкрих прякора... Имам и други неща да казвам за него, ще ги казвам от София, няма проблем, както и ще се връщам от време на време в Стара Загора, но освен заплахите, които получавам по интернет и по телефона, започнаха да кръжат около къщи едни мрачни субекти. Поради тази причина и поради това, че имам достатъчно много врагове в този хубав град Стара Загора, за известно време като редактор на сайта "Гласът на Стара Загора" смятам да се скрия, тъй като бити журналисти в този град, в тази държава, пък и в този свят - прекалено много. Не искам да бъда следващия! Да не злорадстват враговете, ще ги следя и от София, ще се появявам в Стара Загора точно когато най-малко очакват и естествено, всички неща, които имам да казвам в сайта, ще продължа да ги казвам! Заподозрените, че могат да ми изпратят биячи, вижте във видеото.