Георги Илиев (Бати Пути) даде безумно смешни показания на дело в Сливен


Драги старозагорци, отдавна не съм ви пускал нищо за любимеца на цяла Стара Загора, а именно вещото лице към Старозагорския окръжен съд Георги Илиев, известен с прякора Бати Пути, и жена му Донка Илиева, известна с прякора Ламята Бясна. Не съм ви пускал нищо, защото нищо ново покрай тях. Сега обаче ще ви пусна нещо много забавно. Наистина е весело! Георги Илиев се яви по едно дело, което водя срещу неговия приятел Димо Кирев Димов. Делото е за клевета, обида и закана! Та Георги Илиев се яви в съда в Сливен (делото се води в Сливен) да дава показания. И сега ще ви изчета показанията му едно към едно, толкова смешни показания, че не мога да се въздържа да не ги изчета. Бати Пути пред съда: "Всички мои приятели, познати и роднини, които са идвали в нас бяха подложени на тормоз, на заснемане, на обиди! Тъжителят им задаваше въпроси "Кой си ти и защо идваш?" Имаше един случай, за който си спомням, тъй като аз се изнесох през 2015 г., месец юни, а това беше през пролетта на 2015 г. Димо Димов дойде в нас, за да правим съвместна експертиза. Тъжителят пак започна с въпросите "Ти кой си? Защо идваш?" Викаше му Педя човек, лакът брада, Пинокио, Лилипут, казваше му Педя раст, което произлизаше от Педя човек и затова му казваше Педя раст, а не педе**ст. Започна да заснема, след което Димов му каза да не го заснема, тъй като не му е приятно. Това нещо се случи на двора. Чух Димов да му казва, че не иска да го снима. Не съм забелязал Димов да му посяга да го удря или да посяга към камерата му, за да я счупи. Направи жест с вдигната ръка, за да се скрие от камерата. Не съм виждал Димов среден пръст да му показва. Искам да допълня, че Димов искаше да се обади на тел. 112, но аз го спрях, тъй като са идвали много пъти, но тъжителят се е скривал винаги. Всички мои приятели, брат ми имаха прякори. На мен казва Бати Пути, на жена ми - Ламята, негова леля, братовчедка на майка му я наричаше детеубийца, мъжа й - Розовата пантера."