Михаил Михайлов отново направи за смях Съда и Прокуратурата!!!


Драги старозагорци, по принцип избягвам да ви запознавам с всички дела, които водя. Те са десетки, пък и сайтът "Гласът на Стара Загора" все пак не е сайт, специялизиран да показва всички простотии, дивотии и беззакония, които правят Съда, Прокуратурата и полицията. Всички знаете колко много са те - на всяка крачка в България има беззаконие и то точно извършено от тези ведомства най-вече. Уличната престъпност е нещо много по-малко от престъпността в прокуратурата, полицията и съда - това го знаят и управляващите, това го знаете и вие, това го знаям и аз. Аз обаче гледам общо взето делата, които водя, да не ги обнародвам чрез сайта си. Обнародвам общо взето най-интересните... Сега обаче ще обнародвам нещо, което не е дело. Всъщност, срещу мен има образувано трето наказателно производство по едни стари жалби срещу мен от Бати Пути и Донка Ламята, тоест сем. Георги и Донка Илиеви, които бяха писали, че съм пикал на Бати Пути на главата, че съм им счупил наколко десетки керемиди, че съм гонил Донка Илиева с брадва - общо взето 16 жалби с някакви техни фантазии, с които искаха да ме вкарат я в затвор, я в лудница... Досега водиха срещу мен две наказателни дела, не можаха да докажат нищо и аз спечелих. Сега Прокуратурата е завела срещу мен трето дело и тъй като аз станах софийски жител, това дело се гледа в София. Няма да говоря по същността на делото, него също ще го спечеля, но като разбрах, че водят срещу мен такова дело, на мен ми хрумна да пусна до Софийска градска прокуратура едни жалби срещу прокурорката и срещу съдията по делото. Нормално е, след като жалбите срещу мен по никакъв начин не се проверяват верни ли са, не са ли верни, свидетелски показания никакви не се търсят, нека и аз да пусна едни жалби. Пуснах ги до Софийска градска прокуратура, защото това е прокуратурата, която има право да разследва магистрати. Текста на моите жалби ще ви го изчета във видеото, няма да се смеете много, но с две думи, обвиних прокурорката, че ме е изнасилила и заразила с пучи въшки, а съдията, че ме е гонил с брадва и ми е пикал на главата... Няма само Георги и Донка Илиеви да пишат глупости, я!