Михаил Михайлов направи за смях престъпниците от Съда и Прокуратурата


Драги старозагорци, ако не беше тъжно, щеше да е много смешно. продължавам да се подигравам със съда и Прокуратурата на Република България. Подигравам им се, защото са си го заслужили - тези престъпници водят трето наказателно дело срещу мен по едни с нищо недоказани и непроверени жалби срещу мен от страна на Бати Пути и Донка Ламята (семейство Георги и Донка Илиеви) - моите свидетели например не са разпитани и аз не съм разпитан. Затова ви казвам, ако не беше толкова тъжно, щеше да е смешно, понеже аз продължавам да се подигравам със Съда и Прокуратурата на България и това е! Вече пуснах жалби срещу съдията и прокурорката по делото, че съдията ме е гонил с брадва и ми е пикал на главата, а прокурорката ме е изнасилила и заразила с п*чи въшки (подобни 15-тина жалби срещу мен бяха пуснали Бати Пути и Донка Ламята, че реших и аз да пробвам). Не се смейте! По жалбите ми се работи сериозно - разследва ги ДАНС! Като разбрах това (че ДАНС се е заел с задачата да разследва заразила ли ме е прокурор Тошева-Иванова с п*чи въшки) пуснах нови жалби срещу съдията и прокурорката, за това как двамата в сговор мъртво пияни са дошли у нас в Стара Загора и са се подиграли с мен и собствеността ми - много смешна е тази жалба, искрено съм се забавлявал докато я писах (целия й текст може да чуете във видеото). Да оставим обаче шегата на страна, след тези жалби, които съм пуснал, надявам се, че и срещу съдията и прокурорката ще бъдат образувани наказателни дела, защото не може срещу мен такива да биват образувани без дори да съм обвинен за каквото и да е, само по едни недоказани и дори неразследвани жалби, а когато става въпрос за магистрати, Прокуратурата да се ослушва. Това, Цацаре, са двойни стандарти!