Охраната на Административен съд - Стара Загора плаче за съд


Драги старозагорци, някои от вас сигурно се чудят какво имам аз толкова срещу Охрана на съдебната власт и срещу служителката Светла Господинова Стоянова - Катъра. Да ви кажа честно - имам четири дела. Четири дела водя срещу тях, така че като гледате тези подигравки с тях, имайте предвид, че за сериозни неща съм завел 4 дела. Вече ви показах, как един път Светла Катъра ме унизи и ме кара да си свалям панталоните и това беше втория случая на такова поведение на Светла Катъра. Беше ме накарала преди това пак да си сваля панталоните, пак ги свалих, пак съм завел дело. Сега пускам ви трети случай отново със Светла Катъра, когато тя каза "Ти си пиян, няма да те пусна!" Много добре знам и закона, много добре знам и вътрешните разпоредби на Съда, а именно "не се допускат лица във видимо нетрезво състояние". Аз тогава въобще не бях пил, но е много трудно да се докаже изпил ли си примерно половин бира или не си я изпил. Поисках дрегер, отказано ми беше, първият път, понеже имах две ходения до Административен съд - Стара Загора, да взема и да дам документи, та първия път направо си влязох, без въобще да обръщам внимание на глупостите на Катъра, вторият път час-два по-късно, Катъра беше извикал подкрепление от още 3 полицая... които са стояли и са ме чакали 1-2 часа, за да не ме пуснат! Те и без това работа нямат, само получават заплати, та какво им пречи да ме чакат. Искам правилно да ме разберете: аз нямам желание да водя тези дела, нямам желание и да подигравам Катъра и другите катъри, но когато ме унизят по този начин, просто няма начин да няма ответната реакция. Не можеш да се подиграваш така с гражданите! Вижте видеото, в него ясно се вижда, че въобще не съм пиян...