Адв. Иван Михайлов "Ваньо Пичия косъм" получи и обвинение


Драги старозагорци, имам един много забавен съсед. С този съсед не съм се скарал по съседска линия! По съседска линия знам единствено прякора му, а именно, че му викат Ваньо Пичия косъм, това е студентски прякор от София, а той е известният старозагорски адвокат Иван Михайлов. Та с тоя човечец се сблъсках по едно дело в Сливен. Аз от Стара Загора отивам на дело и той от другата страна на нашата улица в Стара Загора и той по това дело - адвокат на лошите! Затова ви казвам, че е забавно. В сливен го погнах с камерата да го поразпитам за някои неща, той ме заплаши тогава, че ще се оплаче в съда. Адски забавно ми стана дали Ваньо Пичия косъм ще се оплаче от мене в Съда и почаках известно време, да видя дали наистина ще се оплаче. Абе няма оплакване, няма нищо... Накрая реших да отида пак до Сливен и да видя с какви документи се е явявал този адв. Иван Михайлов по делото в две съдебни заседания и се оказа, че адв. Иван Михайлов се е явявал с фалшиви документи по делото... Щял да се оплаче ли? Не, драги старозагорци, аз се оплаках и сега започва вътрешно дисциплинарно производство срещу него. Вижте видеото, наистина е забавно!