Показваме как старозагорски полицаи вземат подкуп в центъра на града!!!


Моят скъп съсед, известен с прякора Бати Пути, извика полиция, защото свалих една незаконна ограда, която той беше поставил в общия ни двор и по този начин ограничаваше достъпът ми до 2/3 от двора. Дотук добре, дойде полицията и след като не ми зададе някакъв конкретен въпрос, аз просто ги отсвирих полицаите, защото не съм длъжен да им давам каквито и да е обяснения, още повече, че не знаех оня олигофрен какво им е наприказвал по телефона... Съседът ми Георги Илиев (Бати Пути) и жена му Донка Ламята писаха някакви жалби срещу мен, а аз снимах с видеокамера поведението на полицаите и въобще всичко, каквото ставаше, за да имам доказателства. Предвид, че не бях повредил оградата, която бях свалил, въобще не се притеснявах. Когато обаче Бати Пути и Ламята свършиха с писането и полицаите си тръгнаха, Бати Пути отиде да ги изпрати до ъгъла и така се скри заедно с тях от моята камера... След това полицаите бяха написали в своя рапорт, че са намерили една разбита ограда... Това ако не е вземане на подкуп, не знам кое е!!!