Скандално!!! Полицейският произвол в Стара Загора продължава!


Драги старозагорци, след като заснех полицаите, които се скриха зад ъгъла, за да вземат подкуп, започна почти мълниеносна репресия срещу мен - полицейски патрул дойде в къщи и принудително ме заведе на преглед в Психодиспансера… Полицаите ми взеха личната карта, вкараха ме в Психото… и вместо преглед… някакъв брадат педераст почна, разбийш ли, да ме настанява… При такова беззаконие естествено, че си тръгнах. Огледах се къде са полицаите, за да си взема личната карта - тях ги нямаше… Ами, прибрах се и започнах да пиша жалби до полиция и прокуратура ДА МИ БЪДЕ ВЪРНАТА личната карта, тъй като нито съм "задържан", нито има съдебно решение за моето задържане в Психиатрия… е познайте вече повече от 2 седмици съм без документи и никакъв отговор от институциите – аз не се крия, ходя с Акт за раждане, никой не ме търси да ме прибира където и да е, но съм без документи - неприятно: в банката не можеш да теглиш пари с акт за раждане, дори не мога да заведа дело срещу когото и да е… Това ако не е ПОЛИЦЕЙСКО-ПРОКУРОРСКО НАСИЛИЕ здраве му кажи… и всичко това, защото написах жалба срещу недоебаната прокурорка Емилия Вакарелска-Тодорова, защото заснех полицаи, които се скриха зад ъгъла, за да вземат подкуп и защото хванах част от корупционните схеми на най-корумпираното вещо лице в Старозагорския съд Георги Илиев, известно с прякора Бати Пути.