Прок. Вакарелска под псевдонима "Бати Пути" пише мръсотии в интернет!!!


Драги старозагорци, не знам да плача ли, или да се смея, след като поздравих с голия си г*з прокурор Емилия Вакарелска-Тодорова, за това, че вече не е районен прокурор на град Стара Загора и под статията започна да пише един с псевдонима "Бати Пути". Аз естествено, започнах да си пиша под статията с Бати Пути, Бати Пути започна да ми пише мръсотии и докато си писахме така мило с Бати Пути, аз като администратор на сайта, проверих АйПи адреса му. И тука смях, драги старозагорци! Оказа се, че под този псевдоним пише прокурор Емилия Вакарелска-Тодорова. Усещам, че ви е страшно забавно, но това е истината: Прокурор Емилия Вакарелска-Тодорова писа мръсотии от собствения си компютър на редактора на сайта "Гласът на Стара Загора" Михаил Михайлов. Не е смешно! Коскоджамити зам.-окръжен прокурор, каквато е в момента Емилия Вакарелска-Тодорова да пише под псевдонима Бати Пути. Вярно, красив съм, обаче все пак... В интерес на истината доказателствата ми са железни, че точно г-жа Вакарелска-Тодорова ми е писала и ако се наложи, ще ги представя пред Сотир Цацаров или в Съда.