Ето кой кръсти кмета на Стара Загора Живко Памперса!!!


Драги старозагорци, до мен достигна един коварен и най-вече неверен слух, а именно, че аз съм бил измислил прякора на кмета на Стара Загора Живко Памперса. Не се смейте, слухът е доста упорит, включително и в средите на ГЕРБ - най-близкото обкръжение на кмета. Как да ви кажа, аз лично бих се гордял, ако го бях измислил този прякор, но да обера чужди лаври, на мен като на честен и почтен човек не би ми било приятно. Ако все пак искате да ме аплодирате за нещо, разбира се можете да ме аплодирате за това, че последната година - година и нещо аз съм човекът, който най-ревностно и може би единствен в целия град разпространява този светъл прякор, прякор, с който всеки би се гордял. Не за това обаче става въпрос! Става въпрос за това, че аз искам да ви посоча истинския извършител. Извършител е една мома, която аз не познавам, но която още в предизборната кампания, в пряк ефир по ТВ 7 каза "Живко Памперса", а съучастник е Николай Бареков и "България без цензура". Донякъде имам чувството, че и Бойчо Биволарски и съучастник в цялата тази история, тъй като вероятно от неговия щаб са измислили прякора, пък после момата го е съобщила, но нека кметът да намери момата, да й предложи граждански брак, за да има кой да му сменя памперсите, и тогава може би всичко ще излезе на яве. В настоящото видео ще видите първото официално изричане на прякора Живко Памперса.