Старозагорските полицаи са шайка престъпници!


Драги старозагорци, в това видео съм се облякъл в червено! Защо съм се облякъл в червено ли? Ами защоно ще ви говоря за "синия пидярас"! "Синият пидярас" е шефът на полицията в Стара Загора Иван Чолаков. както се казва, "всекиму според заслуженото" и така, аз съм червения пич, пък Иван Чолаков е синият пидярас. Значи и преди съм ви разказвал, че старозагорските ченгета ходят като башибозук, вършат беззакония и вземат подкупи. Разказвал съм го, жалби съм писал, сигнали съм писал, дсо министър, до прокуратура... тези кавали продължават по същия начин, а Иван Чолаков е и пасивен пидярас! Като ходих в Хасково по съвсем друг повод, но заснех и хасковските полицаи. То като е полицай, не ми го хвали, но в Хасково европейска работа, началникът им явно става, стегнати, с фуражки... пък старозагорските размандени кавали. Вижте видеото и преценете сами.