ШОК: Георги Илиев сам се опикал, за да пише жалба до полицията!!!


Драги старозагорци, от известно време ви занимавам с моя съсед Георги Илиев Илиев, вещо лице в Старозагорския съд, както и с част от неговите жалби срещу мен. Досега се шегувах с омочването на Георги Илиев, известен с прякора Бати Пути, и го правих съвсем чистосърдечно и съвсем целенасочено - просто за да му се подиграя. Ето още веднъж част от жалбата срещу мен: "На 15.07.2013 г. в 17:45 ч. пред очите на съпругата ми Михаил Михайлов изля една кофа течност в сутерена на дома ни пред източния английски двор. Страхувайки се от рецидив, особено при работеща готварска печка, аз, Георги Илиев Илиев, пенсионер на 66 години, започнах действия за покриване с найлонови торби и керемиди. В момента, в който привършвах покриването на източния английски двор, почувствах, че главата, гърба и ръцете ми се обливат с течност. Опитах се да се изместя, но поради хроничните болки в кръста, малкото разстояние и едрата си фигура, успях след около 10 секунди. Обърнах се и видях Михаил Михайлов на балкона си сияещ да си изтръсква органа, попита ме добре ли се чувствам и се прибра. Унизен, с дълбоко накърнено човешко достойнство повиках съседа от запад. Той ме видя, видя и мокрите петна на мястото и тъй като Михайлов излезе, му каза "Мишо, не те ли е срам!" Всъщност, във видеото ще видите действителността: Георги Илиев и жена му Донка Илиева - Ламята редят керемиди върху абсолютно сухата дупка към мазето, при това беше някъде около обед. Сега той Бати Пути въобще не видя, че го снимах, но тъй като тогава и Бати Пути и Донка Ламята ме провокираха непрекъснато с обиди, заплахи и действия, аз общо взето гледах да заснема всичко, което прилича на провокация, а изведнъж да започнеш да редиш керемиди, за да запушиш някаква дупка, по-голяма провокация от това - здраве. Ясно е, че със запушването на дупката целят нещо. Но тъй и тъй сам започна да цитирам техни жалби, ще цитирам и следващата, в която се оплакват, че съм премахнал една незаконно поставена от тях ограда в двора ни: "Оказа се, че при падането на скарата е нарушена целостта, около един сантиметър, на поставения от "Близу" кабел, осигуряващ на дома ни телевизия и телефон!" Ей, тези мушмуроци не се спряха да лъжат в жалбите си, добре че снимам! Това, честно казано, съвсем случайно го заснех - във видеото ще видите, как Бати Пути сам си срязва кабела, като не вижда, че аз снимам. Така ясно се вижда, как Георги Илиев нагло лъже в жалбата си до полицията. Добре, че снимам, защото срещу мен беше пусната и жалба как "вонящ на алкохол" съм ги бил нападнал. Видно от заснетото е, че не аз ги нападнах, а те мен, както и е видно, че съвсем нормално се държа, което означава, че не съм пиян... Няма, разбира се, какво повече да показвам и приказвам, единственото, което искам да кажа е, като се върнем към първите кадри, които ясно показват как Бати Пути и Донка Ламята поставят керемидите, но пишат жалба до полицията, че съм пикал на главата на Бати Пути, няма да се учудя ако той сам си е пик*л на главата, за да може жалбата му да хване повече декиш!