Михаил Михайлов сезира Прокуратурата, че се е "забавлявал" с българското знаме


Драги зрители, след като някои медии доста превратно отразиха моята акция и моя видеоклип срещу съдебния фашизъм в България, срещу липсата на съдебна справедливост и равнопоставеност пред закона и изместиха фокуса от това, че се отказвам в знак на протест от българско гражданство към това, че, разбираш ли, съм се бил изпи*ал върху българското знаме, на мен ми се наложи да внеса сигнал в Специализираната прокуратура. Разбира се, тъй като видеоклипът ми беше публикуван на 7 септември 2020 г., изчаках известно време евентуално да се самосезира Прокуратурата и след като не се самосезира, се наложи да я сезирам аз. Тук искам да заявя, че в нито един от клиповете си аз не използвам българското знаме. Вместо него използвам едно негово подобие, което не отговаря на огромна част от заложените параметри за българско знаме в Закона за държавния печат и националното знаме на Република България. Всъщност, използвам подобие на българското знаме, не защото ме е страх от Закона, не защото ме е страх, че ще ме осъдят! Мене ме е гнус! Мене ме е гнус от този символ на българската държава - българското знаме! Аз с българското знаме, отново заявявам, дори гъза си не мога да избърша просто от гнус и не съм пипал в живота си никога българското знаме, защото това за мен е един гнусен парцал! Да ме съдят за видеоклип, в който не присъства българското знаме, е все едно да съдят Силвестър Сталоун за убийство за участието му във филма "Рамбо" - при стотиците трупове, които се виждат в различните серии на този филм, няма нито един загинал актьор на снимачната площадка. Тоест, не можеш да съдиш Силвестър Сталоун за убийство. Същото важи и за мен и клипа със "знамето", което не е знаме!