Кукумявки от Върховния касационен съд ще съдят Михаил Михайлов за овлажняване на българското знаме


Драги зрители, голям смях с българската Прокуратура, ба га иба, както се казва! Да га иба, защото преди повече от 2 седмици аз пуснах сигнал сам срещу себе си, че съм овлажнил "българското знаме" като на 7-ми септември 2020 г. съм се изп*кал отгоре му. Смях голям! Прокуратурата нито ме търси, нито ме арестува. Това разбира се е нормално - Прокуратурата въобще да не обръща внимание на видеоклипове, в които не се използва българското национално знаме, а негово подобие... Тази фашистка Прокуратура обаче на 3-ти юни 2018 г. ме арестува за подобен видеоклип и ме държа 9 месеца и 14 дена в ареста. Аз напълно разбирам защо Прокуратурата за този втория клип защо въобще не образува дело, а именно защото за първия видеоклип има образувано дело от мен пред Европейския съд по правата на човека и защото българския съд ме пусна от ареста на 9-тия месец и 14-тия ден единствено след намесата на Европейския съд по правата на човека. Тоест, на прокуратурата й е ясно, че всичко това, което тя извърши срещу мен по първото ми задържане и по делото за така нареченото омочване на "българското знаме" е абсолютно незаконно. Поради тази причина тя сега не се намесва. Във видеото обаче ще ви покажа 4 кукумявки - това са съдии Евелина Стоянова, Ружена Керанова и Деница Вълкова от Върховен касационен съд и прокурор Галина Вълкова от Върховна касационна прокуратура. Утре, 12.10.2020 г. тези същите ще ме съдят затова, че на 02.06.2018 г. овлажних един парцал, приличащ на българското знаме и заснех протестен видеоклип срещу българската съдебна система. Смешно! Защо за първия видеоклип ме задържаха под стража 9 месеца и 14 дена и ме съдят, а за втория се правят, че не съществува и си го местят, образно казано, "от крачол в крачол"? То ясно защо! Защото след задържането ми под стража се намеси Европейският съд по правата на човека и утре кукумявките ще се чудят какво да правят, защото мен на 9-тия месец и 14-тия ден ме пуснаха единствено и само заради намесата на Съда в Страсбург и срещу България има образувано дело, по което съм дал повече от 2 килограма и половина доказателства.. Честно казано, аз утре няма да отида на делото, за да не им легитимирам процеса и глупостите, които ще направят (вероятно), както и за да не им лигитимирам безобразията сами по себе си.