Престъпната българска държава пак посегна на Михаил Михайлов, меката китка Джамбези на дъното на атаката!


Драги зрители, от 7 години престъпната българска държава води война с мен, защото не ме е страх да я наричам престъпна и да показвам престъпленията й. Последният случай: След като пуснах Петиция до Европейския парламент в подкрепа на Македония и македонците и след като пуснах във Фейсбук, Ютуб и сайта "Гласът на Стара Загора" видео за тази Петиция, както и след като подкрепих македонците за запалването на знамето на престъпна България, веднага бях подгонен от ГД БОП и от полицията. ГД БОП пусна до Ютуб и до Фейсбук официални писма от името на престъпната българска държава с искане клиповете да бъдат свалени, а профила ми във Фейсбук да бъде закрит (тъй като съм нямал 18 години!). Полицаите пък са ходили при всички мои съседи да разпитват кога излизам, кога се прибирам, къде ходя, с кого си срещам. Естествено, аз съм им свикнал на тъпите полицейски номера и затова въобще не ми пука, най-много отново да се оплача пред Европейския парламент и Европейската комисия за тормоз. Инициатори на тези действия срещу мен обаче се оказаха същите, които най-много пищят срещу Македония, а именно Шкембе воеводата Красимир Каракачанов и меката китка Ангел Джамбазки, известен сред софийските гей среди като Джамбези. Ако му стиска на Джамбези, може да ми заведе и дело за това, че го наричам мека китка и в момента огласявам прякора му в гей средите Джамбези. Освен това този Джамбези е и доносник на Държавна сигурност. Ако ми заведе дело (в което аз се надявам) ще изплуват още неприятни подробности за този нещастник, когото от престъпната и фашистка партия ВМРО изпратиха в Европейския парламент като депутат. Няма как да не изплуват, защото аз имам свидетели за педераслъка на Джамбези, които свидетели са готови да говорят пред съда.