Полигон за химически оръжия в Стара Загора!!!


Драги старозагорци, сирийските химически оръжия почти сигурно ще бъдат унищожени в Стара Загора - в мазето на вещото лице към Старозагорския съд и към Община Стара Загора Георги Илиев. Откъде знам ли? Ами вижте му долните гащи на това вещо лице, който вероятно е вещ но насир*нията - тези долни гащи, ще ги видите във видеото след пране. Питате ли ме обаче как смърдят преди пране! Те и след пране имат дъх на зарин - съсед съм му и най-отговорно твърдя, че за 15 години това вещо лице в Съда и Общината, Георги Илиев с наср*ните гащи, направи от целия квартал киборги-мутанти, способни да издържат и ядрена война… И сега ще ви разкажа един виц: Отива Георги на очен лекар и вика "Докторе, сълзят ми очите". Докторът му отговаря "Обърни се и сваляй гащите!", Георги му отговаря"Ама мене ми сълзят очите...", докторът повтаря "Абе обръщай се и сваляй гащите". Георги какво да прави, обърнал се и си свалил гащите. Докторът му казал "Абе, Илиев, ти от кога не си си мил гъза, бе? И на мене започнаха да ми сълзят очите!"