"Гласът на Стара Загора" принуди Георги Илиев да не ходи по долни гащи по двора


Драги старозагорци, съвсем наскоро осъзнах, че сайтът "Гласът на Стара Загора" има най-вече възпитателен характер! Досега си мислих, че рубриката "Бисери" е само забавна… Да, ама не! Тя повече възпитава, отколкото забавлява! Сега ще ми кажете: "Не се бъзикай! По-големи простотии никъде не сме срещали!... И защо пак си ни пуснал ексхибициониста Георги Илиев, дето е вещо лице в старозагорския съд, по долни гащи?"… Ами именно, откакто пуснах тези кадри с Георги Илиев, дето е вещо лице в съда и дето ходи безсрамно по долни гащи… и той си обу панталоните – странно, но от няколко месеца тоя тип вече ходи с панталони и то не от сега от ноември, ами от началото на август – в пика на ексхибиционизма си!... Тоест: Публикацията в "Гласът на Стара Загора" го вразуми и превъзпита!... Но (винаги има едно "но") има и още нещо! То не се вижда, но се усеща – показвам ви простора на семейство Донка и Георги Илиеви (снимам го вече 2-3 месеца всеки ден – някога и по два пъти на ден), пране всякакво, но гащи липсват!!!... Не е смешно! Аз живея на няколко метра и вонята на мръсни гащи става невъобразима – докато просто смърдеше, добре изтрайвам! Но вече почна да ми люти на очите – отварям сутрин прозореца, семейство Илиеви също отварят прозореца… и мен ме лъхва бойно отровно вещество, почвам да се давя, очите се насълзяват! Вероятно ще свикна, вероятно ще се примиря, но не е ли по-лесно тези типове да почнат да си перат долните гащи. Ако им се свиди прах за пране и белина, готов съм да им подаря!