С думите "Аз съм македонец!" скандалният журналист Михаил Михайлов подкрепи македонското малцинство в България


МИХАИЛ МИХАЙЛОВ, редактор на "Гласът на Стара Загора": Драги зрители, със своя Резолюция Европейският парламент потвърди това, което аз говоря от няколко години, а именно, че в България няма законност и няма съдебна справедливост, а човешките права тук на значат нищо и институциите тук не ги спазват. Няма да влизам в подробностите на Резолюцията, има я в интернет, отделно всички в момента говорят за тази Резолюция, само искам да кажа следното: Страшно нелепо ми звучат думите на българския министър-председател, на този селски фашист и националист Бойко Борисов, който твърди, че в България няма македонско малцинство. Напротив, в България живеят поне половин милион македонци. Вярно е, че на част от тях вече им е промито съзнанието и смятат, че са българи, но всъщност никой не е правил изследване колко от живеещите в България македонци, продължават да се смятат за македонци, общо взето те не са малко. На тази база глупостите, които твърди министър-председателят не са смешни, а са тъжни, още повече, че българското правителство продължава да отказва да изпълни 4 решения на Европейския съд по правата на човека и да даде права на македонското малцинство. Значи Европейският съд по правата на човека е преценил, че има македонско малцинство само българското правителство твърди обратното. Това ако не е фашизъм, това ако не е национализъм и то в дивия му и варварски вид, който е недопустим за Европа, не знам кое е.
БОЙКО БОРИСОВ, министър-председател: Аз лично съм много разтревожен от вкарването на ОМО "Илинден" и македонско малцинство в България в една политическа Резолюция на Европейския парламент, но това в никакъв случай не от полза в точно този момент, когато ние търсим компромиса и на историците и на нашите политически партньори в Северна Македония, в Скопие да намерим решение на въпроса... Това според мен не знам откъде дойде!
МИХАИЛ МИХАЙЛОВ, редактор на "Гласът на Стара Загора": Драги зрители, не случайно съм с тази фланелка с големия македонски поет Никола Йонков Вапцаров, убит от българските фашисти през 1942 г. Навремето, в средата на 20-ти век, американският президент Джон Кенеди беше казал по време на кризата със Западен Берлин "Аз съм берлинчанин!" Сега, когато на македонците в България се нарушават правата, аз ще кажа "Аз съм македонец!"