Дамян Георгиев прецака Бойчо Биволарски


Кандидатът за кмет на Стара Загора от БСП Бойчо Биволарски беше изваден от листата на партията за общински съветници. Причината: Формално нарушение на изборния закон! според отлично информиран източник от БСП обаче, доцент Биволарски е бил подведен от свой съпартиец, преминал на страната на лобито на така наречения "Голям мустак" в БСП - Стара Загора. Според доц. Биволарски: "Законът е едно недоносче! Поредното творение на политическа партия ГЕРБ. В такъв случай ние нямаме абсолютно никаква вина и възниква въпросът, защо точно 12-13 дни преди изборния ден го "таковат" това нещо. Значи дори Централната избирателна комисия е раздвоена по въпроса. Казусът е такъв, че едните казват, че мога да участвам, другите казват, че не мога да участвам. Аз разговарях с много юристи и просто Законът е недоносче, но аз смятам че най-голяма вина носи председателя на Общинската избирателна комисия, защото ние сме внесли тези документи 2-3 дни преди крайния срок и те ако си бяха свършили работата овреме, защо не го казаха тогава, за да пререгистрираме нещата. Това е умишлено, защото ГЕРБ видяха социологическата снимка - тя никак не е добра за тях! Организацията на БСП стои изключително зад мен, тя не стои зад Дамян. Това са някакви измишльотини - кандидатът на БСП е с № 8 и се казва Бойчо Биволарски. Така че за Дамян аз няма да кажа нищо лошо, но нека някои хора около него да не правят с чужда пита помен. Това е манипулация от страна на адв. Брайков и ГЕРБ и по този начин дори съм лишен от конституционното право да бъда избиран!"