Историята на бероеца с петела - Чонката


Макар да твърди, че има апартамент, колоритният старозагорец Димитър Чонков - Чонката прекарва по-голяма част от деня в импровизирания си дом под открито небе. За място на живописната си резиденция 61-годишният мъж е избрал няколко квадратни метра в междублоково пространство в центъра на града. В дома под звездите покъщнината е оскъдна. За сметка на това Димитър Чонков е окачил навсякъде плакати и екипи на любимия си футболен отбор. И това не учудва никого, тъй като от дълги години той е известен в града като най-заклетия фен на "Берое". Димитър Чонков: "Сложа си масичката, хората ме поздравяват, уважават ме, обичат ме... и така прекарвам много хубаво деня пред тази хубава градинка, под тази хубава асмичка! Целият спортен атрибут на "Берое" е тука пред мен и се оглеждам наляво - надясно. Смисълът на моя живот е "Светът е Берое!" Едно време на мястото на стадиона беше къщата ни - събориха я и направиха стадион "Берое" и оттогава всеки ден постоянно съм на стадион "Бе4рое" - дори съм спал на стадиона!" В дома си на открито Димитър Чонков се радва на компанията на малко японско петле. След като премине през необходимите тренировки, птицата ще замени култовия петел, който Чонков боядисваше в зелено и носеше на рамото си на всеки мач на "Берое". Макар от известно време насам да не е стъпвал на мач, защото е преценил, че футболните емоции са вредни за здравето му, Димитър Чонков обещава скоро да се свърне стадиона. С петлето на рамо, разбира се.