"Нова телевизия" свърши работата на полицията като намери старозагорска измамница

И друг път съм го казвал, в този си вид полицията, прокуратурата и съда само вредят на обществото и подпомагат престъпността: След като във фейсбук-групата на Йордан Йорданов "Истината за Стара Загора" се появи видео с една старозагорска измамница, колегата от "Нова телевизия" Георги Манев веднага я намери, а старозагорските полиция и прокуратура си го преместиха в другия крачол. Вижте видеото на колегите, а аз по-долу публикувам основните коментари от групата на Йордан Йорданов:
Севдалин Ангелов ВНИМАНИЕ - ИЗМАМА!! Тази жена си взема рестото два пъти - пореден случай! Обикаля магазините в целия град. Бъдете внимателни! Не е до 10-тe лева, а до това че те правят на ... Ако някой я познава или има някаква информация за нея, моля да ми пише на лични! Моля ви споделяйте, за да може повече хора да се предпазят!!
Plamena Yovcheva: Аз работа в зоо магазин идвала е при мен и така и стана.
Севдалин Ангелов: Така прави, за втори път идва при нас.
Plamena Yovcheva: При мен втория път не й се получи и повече не е идвала. И като не й се получи отиде в съседния и го направи там. Не можах да ги предупредя по-рано.
Севдалин Ангелов: Двата пъти бяха различни продавачки и нито една от тях не я знае какви ги върши и затова й минава номера.
Plamena Yovcheva: Аз си помислих, че съм се объркала й затова и върнах. После се усетих засякох си касата и разбрах че ме е метнала върнах записа на камерите и се уверих, че е така.
Светла Генчева: Лелеее, още не си е намерила майстора преди 8 години и на мен ми го направи тоя номер, ама ние нямахме камери....
Toshka Kircheva: Който е сигурен в себе си, не й връща втори път. А когато се стигне до камери... тя изчезва. Казвам го от опит.
Керанка Йорданова: Тя сигурно с това се прехранва повече от 8 години. Тая крадла и по тв я даваха и пак не я е срам. Абсолютно перде. Ужас!
Даниела Йорданова: От Железник е въпросната госпожа. И ние сме си патили!!
Diana Hristova: Като не пускате жалба в полицията така ще си обикаля... Я пуснете всички хора жалби към въпросната жена и ще си намери майстора.
Ев Гущерова: Тази госпожа знае ли колко е трудоемка работата в хранителен магазин и какво е цял ден да работиш на каса. И тези десет лева са половината надник на момичето, което ще трябва да й ги даде от джоба си. Срамота!!!
Daniela Dimitrova: Тя ни е клиентка, при нас изгоряха две колежка, но като дойде при мен поиска още 10 лв. и казах да изчака да засека касата. Тя се отказа - била се заблудила, сега като ме види и не влиза в магазина.
Д. Георгиева: И при мен не й мина номера. Веднага направих стоп каса и й казах, че на камерите всичко се вижда. Тръгна си и повече никога не се върна!! Това беше преди повече от 2 год.
Daniela Dimitrova: Извинете, ама от тук 10, от там 10 стига да мине 5 магазина днес и ето ти храна за семейството, примерно! Пък аз и всички съвестни граждани нека да ходим на работа.
Мария Момчева: От години го прави и дори вдига скандали. Жената явно не е добре.Просто взимате парите и до последно ги държите в ръката като й връщате рестото. Два пъти пробва и като види, че не минава номера не се появява повече.
Румяна Иванова: Живее в големия Железник.
Даниела Йорданова: Според мен жената си е със заболяване!!!
Румяна Иванова: Нищо й няма Дани, много си е в ред. Мен като ме удари я нямаше един месец на спирката. Гаранция, че знае какво прави.
Даниела Йорданова: Каква наглост трябва да имаш, за да се върнеш отново на същото място?! Или да "избомбиш" отново или да ти оедрят парите?! Не е нормално... А и не мисля, че ще се спре!
Румяна Иванова: Спокойна е, защото никой нищо не й прави.