Подкрепете Цецка Цачева и на балотажа, че иначе става страшно!


Драги старозагорци, най-чистосърдечно и най-искрено благодаря на тези от вас, които гласуваха за Цецка Цачева на първия тур на президентските избори, както аз ви призовах. Горе-долу около 22 % от вас послушаха моя съвет и гласуваха за Цецка Цачева! Благодаря още един път! Честно да си призная, аз не очаквах, че трезвен човек може да гласува и да пожелае Цецка Цачева. Няма как ако си трезвен, поне аз така си мислех, да пожелаеш жена като Цецка Цачева, обаче, както се оказа, вие ме опровергахте - 22 % горе-долу трезви гласувахте за нея. Аз си признавам, не можах! Знаех, че този мизерник кметът ще забрани продажбата на алкохол и се бях запасил - бях си оставил 8 бири за цялото неделя... Изпих ги всичките, абе още не ми дава сърцето да гласувам за Цецка Цачева, викам трябва още малко да пийна! Е, никъде не продават алкохол, така че кметът загуби моят глас за Цецка Цачева. И той е от ГЕРБ, аз не съм от ГЕРБ, с неговите дивотии със забраната за продажба на алкохол по време на изборите, сигурен съм, че освен моя глас е загубил още много други гласове за Цецка Цачева. Но както и да е, нищо не е загубено, защото има балотаж - заредете здраво хладилника с пукница още от събота (че най-добре дори и от петък) и като настроите струните на душата си, пуснете своя глас за нашата Цецка! Не ни трябват трезвеници като Радев, искаме си нашата любима, палава и пияна Цецка Цачева!