Развратна полицайка свали гащите на Михаил Михайлов!


Драги старозагорци, като ви разказвам аз, че Светла Георгиева Стоянова - Катъра, която е охрана на входа на Административен съд - Стара Загора, на два пъти ми сваля панталоните, вие сигурно сте си помислили, че си правя майтап. Аз доста обичам да си правя майтап, само че в случая не си правя майтап, а съм завел две дела за всеки един от конкретните случаи, при които Светла Катъра ме накара да си сваля панталоните. За съжаление, нейните началници по едното дело унищожиха записа, за това ще ги съдя за унищожаване на съдебно доказателство, но втория път, когато не беше чак толкова брутално свалянето на панталоните, записът е запазен, приложен е по делото и аз притежавам копие от него. Тъй като досега май никой не ми повярва, че това може да е истина, сега ще ви пусна автентични кадри от охранителната камера на входа на Съда. Голяма борба беше да получа тези кадри, накрая ми ги дадоха без звук... Сега обаче, благодарение на съдия Цанкова от Административен съд - София вече имам кадри, показващи истината, и въпреки, че са доказателство по предстоящо дело, смятам да ви ги пусна. Нека цяла Стара Загора знае що за Катър е тая Светла Георгиева Стоянова и да си представя вероятно каква развратна мечка е тая в леглото (пази Боже!).