СЪДЪТ РЕШИ: Михаил Михайлов е пик*л на главата на вещо лице от Старозагорския съд


Драги старозагорци, отдавна ви се оплаквам от моите разправии със съдебната система на тъпата България, но напоследък циркът вече стана грандиозен: По едно от делата Софийски районен съд реши, че съм пикал на главата на Георги Илиев, по-известен в съдебната система като Бати Пути, вещо лице към Окръжен съд - Стара Загора. Не се смейте, защото не е смешно! Георги Илиев пусна срещу мен жалба в полицията, че съм му пикал на главата, Прокуратурата образува дело в съда и съдът го спря. Потвърди обаче, че съм пик*л на главата на Георги Илиев. Няма хънта-мънта - съдебно решение, че съм му пикал на главата. Съдът прецени, че аз, Михаил Михайлов съм пик*л на главата на Георги Илиев и прекрати делото. Представяте ли си, драги старозагорци, на Георги Илиев какво му е - сега как ще обяснява на хората, че не съм му пик*л на главата, или, че съм му пикал, но не съм осъден?! Няма как, съдебно решение, пик*л съм му на главата и точка, но делото срещу мен е прекратено. Сега не знам Георги Илиев как ще се явява по съдебни дела като вещо лице? Общо взето Бати Пути е най-корумпираното вещо лице в Стара Загора, но сега като се явява по делата, всички ще му се смеят: "А-а, тоя ли е дето Михаил Михайлов му пик* на главата?" Направо го маркирах аз Георги Илиев и сега позорът ще го следва до гроб! На опик*ния - честито!