След адв. Мирослава Гачева НАП глоби и адв. Иван Михайлов!


Драги старозагорци, показвам ви отново старозагорския адвокат Иван Михайлов, по известен с прякора си Ваньо Пичия косъм! Показвам ви го не защото от него лъха на красота, интелект и сексапил! Възможно е и да лъха, но аз не ги виждам тези неща - красотата, интелекта и сексапила му! Не ви го показвам, за да ви припомня, че той навремето е бил единственият мъж, който е пожелал на голо плътта на Татяна Дончева! Не ви го показвам и защото по делото ми срещу Димо Кирев, което се води в Сливен, има някакво развитие. Ваньо Пичият косъм в началото беше адвокат на Киртака по това дело, но тъй като е некадърен, Киртака взе, че го смени. Всъщност, като гледам, делото няма да приключи поне още една година - следващото заседание ще е на 06.03.2017 г., но както вече ви казах, Ваньо Пичия косъм не е адвокат на Киртака, за Киртака се явява адв. Комбалов от Сливен... Ще ме попитате тогава, защо, по дяволите, ви показвам този тип и ви губя времето с него?! Отговарям веднага: Защото го глобиха от НАП и то по мой сигнал!!! Ваньо Пичият косъм беше депозирал договор в Районен съд - Сливен по делото между мен и Димо Киртака. Да, обаче този договор беше фалшив и аз взех, че сезирах НАП. Пичият косъм си отнесе такава ревизия, каквато не е виждал в живота си! Дори от Дирекцията на НАП в Пловдив получих благодарствено писмо, подписано от заместник-директора на НАП-Пловдив Марина Синджирлиева. Подробности - във видеото.