Станислава Канева - подлога на ГЕРБ - Стара Загора!

Драги старозагорци, представям на вашето внимание един видео архив от антиГЕРБ протестите през 2013 г. - във видеото специално съм подбрал изявите на политическата проНститутка Станислава Канева. И тъй като този архив го пуснах преди време във фейсбук-групата на Йордан Йорданов "Истината за Стара Загора", пускам и част от вашите коментари. Изводите си ги правете сами:
Plamen Ivanov: Въпросната госпожа сега не подкрепя ли ГЕРБ?!? Поне от това, което съм чел тук от нейно име съм останал с това впечатление.
Радослав Радев: Явно голямото викане е високо ценено качество, не само по кръчмите, а и в ГЕРБ.
Михаил Михалев: И кво? Тока стана ли безплатен?
Emil Dichev: Не познавам Станислава Канева но тази жена има огромен глад за внимание - нея не я интересува дали днеска ще е симпатизант на на ГЕРБ или на БСП, важното да е обладана от властта, а тя милата не знае, че винаги ще си остане симпатизант, такива като нея даже и партиите не вземат.
Стайко Стайков: Уж не я познавате, а знаете какво иска!?! Оксиморон ли е това или просто драсканици? Че то за всеки, който не познаваме можем да издадем присъда!
Emil Dichev: Вие адвокат ли сте й господин Стайков?
Стайко Стайков: Не! Съпруг съм й!
Emil Dichev: Повече секс, за да не мисли за глупости.
Стайко Стайков: Не съм съгласен да ми казвате, какво да правя под завивките! Поне аз и Станислава не си позволяваме такива коментари!
Emil Dichev: Това е съвет от сърце, не е заповед, нормален мъжки съвет!
Dani Koleva: Неискреността и опита за актьорска игра си личи! Прекаленото крещене и жестикулиране играе лоша шега, според мен!
Emil Dichev: Гледах целия клип - женицата изпитва оргазъм, докато всичкото внимание е насочено към нея!