По сигнал на Михаил Михайлов НАП глоби адв. Мирослава Гачева!


Драги старозагорци, преди известно време бях пуснал в сайта "Гласът на Стара Загора" един репортаж със заглавие "Оскубахме пФутката на адвокат Мирослава Гачева". Не! Не се смейте! Използвах, разбира се, това заглавие в съвсем преносния смисъл на думата - не съм скубал дъртата й вмирисана минджа. Адвокат Гачева гони 50-така, преди няколко години мъжът й, адв. Стоянов я напъди, значи и на него не му се скубе от нея. Мисля обаче, че моето заглавие звучеше добре и беше вярно в преносния смисъл на думата, защото направих адвокат Гачева за смях. Сега обаче не знам къде я оскубах, сигурно някъде отзаде (пак в преносния смисъл на думата!), защото този път й бръкнах дълбоко в джоба. Адв. Гачева се явяваше по едно дело срещу майка ми, а адвокатското й възнаграждение по договор беше почти 6000 лева (прекомерна сума!), която обаче в договора пишеше, че е била платена още при сключването на договора. По делото обаче аз си направих един пас, нищо не казах за сумата, понеже бях сигурен, че плащането по договора не е извършено и респективно адв. Гачева не си е платила данъците към Р.България по договора. Изчаках да "пропусне" и последния срок за плащане, след което майка ми веднага пусна сигнал до НАП... Кой знае колко ме е кълнала адв. Гачева, кой знае и какви връзки е задействала, но аз и майка ми бяхме упорити - непрекъснато питахме как тече проверката по сигнала. Накрая, след почти 8-9 месеца, НАП глоби Гачева, а майка ми получи благодарствено писмо от зам.-директора на НАП-Пловдив. Вероятно Мирослава Гачева си е помислила, че с това всичко приключва, но не би! Веднага след като майка ми получи благодарственото писмо, пусна жалба до Прокуратурата за използване на фалшив документ - един от подписите по договора беше фалшив, а малко по-късно заведе и гражданско дело срещу адв. Гачева и вещото лице Георги Илиев, за използване на фалшив документ. Делото е под № 14051/2016 г. по описа на РС-Пловдив, така че неприятностите за Бати Пути и Гачева тепърва предстоят.