Специален по-здрав за районния прокурор на Стара Загора


Драги старозагорци, един приятел адвокат сподели с мен, че дълбоко неуважаваната, тоест, неуважената от мен "г-ца" Емилия Вакарелска по настоящем районен прокурор на Стара Загора била много недоволна, сиреч, много незадоволена, от това, че съм я нарекъл в едно видео "недоИбаната прокурор Вакарелска". Ами сега, аз на черното "бяло" не мога да кажа: значи виждам една недоИбана "г-ца", която ходеше по къса поличка в дома на моя съсед Георги Илиев, вещо лице в Старозагорския съд. Това е един абсолютно нечистоплътен мъж, дърт и грозен и да ходиш по къса поличка в неговия дом, това свидетелства за пълна недоИбаност. Сега, признавам си, че това някак си не е любезно от моя страна една жена да я нарека недоИбана. Но действията на Районна прокуратура - Стара Загора, чиито шеф е "г-ца" Емилия Вакарелска срещу мен не само не са любезни, но са и незаконни. Пуснал съм разбира се жалби срещу Районна прокуратура - Стара Загора, но освен жалбите си запазвам и правото да бъда нелюбезен с недоИбаната "г-ца" Емилия Вакарелска.