Старозагорската прокуратура праща Бати Пути на Специализиран съд!!!


Драги старозагорци, ще чуете нещо от мене, дето досега никога не сте чували, а именно: Браво на Районна прокуратура - Стара Загора и на прокураор Адреан Сутров! Надявам се това да не ми е последната похвала към Прокуратурата, може би след заминаването на прок. Емилия Вакарелска-Тодорова на друга работа, вакарелщината в Районна прокуратура приключи, а може би прокурорите разбраха, че човекът със звънкия прякор Бати Пути ги подвежда за репресия срещу мен. За какво става въпрос: След като успях да намеря над 15 жалби от Георги Илиев (Бати Пути), Донка Илиева (Донка Ламята), Спас Гулев (Гулю-Марулю), Георги Гулев (Розовата пантера) и Божидара Гулева (Гуля Аборта) срещу мен, Михаил Михайлов, аз пуснах жалба срещу тях до Районна прокуратура - Стара Загора. Обвинението ми беше, че като организирана престъпна група с цел материална облага въпросните пет лица са набедили мен, Михаил Михайлов в извършването на множество престъпления и хулигански прояви, с цел да бъде осъден по Наказателния кодекс. Старозагорският заместник-районния прокурор Адреан Сутров изпрати досъдебното производство на Специализираната прокуратура и срещу Бати Пути и компания най-вероятно ще последва наказателно дело в Специализирания съд... Браво, Сутров, аз в началото си мислех, че си левунгер, но сега наистина са прояви като голям мъжкар! Или може би, левунгерски се правиш на мъж!