Михаил Михайлов съди некоректен адвокат в Казанлък


Драги старозагорци, драги казанлъчани, за съжаление има много адвокати, които са пълни боклуци и само гледат как да ви изработят, да ви вземат парите, пък каквото ще, това да става... и естествено свалят звезди от небето. Точно един такъв адвокат съдя аз от името на майка ми, болна пенсионерка. Този тип се казва Любомир Денков и е от Казанлък. Известен е с прякорите "Кончита Вурст" и "Плондира". Та Любомир Денков взе едни пари от майка ми, 500 лева, натвори после едни глупости, не се яви на едно съдебно заседание и сега аз и той се явявахме на заседание в Районен съд - Казанлък, където чрез Съда майка ми си иска парите обратно. То не стига, че провали делото тоя Денков, ами и да върне парите по делото и това не ще. На делото, разбира се, пълен цирк - делото първо от 9 ч. сутринта. Аз обаче още от 8:20 ч. се бях позиционирал пред Съдебна палата - Казанлък, за да го заснема този мизерник. Денков обаче го нямаше. Аз влязох пръв от гражданите в Съдебна палата - Казанлък в 8:55 ч. (охраната по-рано не пускаше). Оказа се, че Денков вече е влязал през служебния вход, въпреки че не влиза като адвокат, а като ответник. Дори не си беше изключил мобилния телефон, както е разпоредбата в Съда, а като започнах да го снимам, отиде и се оплака на охраната... И сега, драги старозагорци и драги казанлъчани, какво друго ми остава, освен да ви предупредя, че адв. Денков е доносник на ченгетата, абсолютен "кенеф" (както го наричат неговите колеги адвокати от Казанлък) и ако го наемете или ви се падне като служебен адвокат, нищо добро не очаквайте. Ще ви изработи, без въобще да му мигне окото, не напразно е известен като "Кончита Вурст".