Управителят на фирма "Корект консулт" избяга като бит пидярас


Драги старозагорци, продължава делото в Сливен, което аз водя срещу Димо Кирев Димов (управител на фирма "Корект консулт", гр. Стара Загора) за клевета, обида и закана. На първото заседание Кирев не се яви - отложиха делото, на второ заседание пак не се яви - пак отложиха делото, на третото заседание нямаше как, яви си господинът Кирев (иначе щяха да го глобят, а може би и да го доведат принудително за следващото заседание). Та яви се в Съда Кирев, който ми се беше заканил, че ще ми счупи камерата, то това е и основната причина да водя това дело (с фирмичката му не съм имал нищо общо и слава богу, защото чувам, че първата дума в "Корект консулт" е само за парлама). Аз като видях Кирев в Съда и веднага вдигнах камерата да го снимам - знам ли, може да е решил в коридора на съда пред залата да изпълни заканата си, но, вместо да получа един здрав юмрук в обектива на камерата, се случи нещо абсолютно неочаквано. Здравият и мъжествен викинг със славното име Кирев хукна като бит пидярас към охранителите на Съда да ги моли за помощ... Как само се променят хората - арогантният и заплашителен преди, в Съда г-н Кирев изведнъж побягна точно като бит от хевиметъли в Станционната градина пидярас. Драги старозагорци, ще продължа да ви информирам за това дело, сега не изнесох нищо от случилото се в залата, защото смятам, че мога да повлияя на хода на делото с непремерени приказки по същество, а да измъкна някой друг лев от джоба на Кирев би ми било добре дошло. Ще кажа само, че съм поискал неустойка от 15 000 лева, дано Съдът я уважи цялата. Обещавам да почерпя!