Версията на Илиян Илиев за подпалването на колата му


Драги старозагорци, представям ви гостуването на Илиян Илиев в телевизия "Загора" по повод втората му запалена кола. Във видеото Илиян Илиев намеква, че подбудител на палежите на колите му е Станимир Стоянов, собственик на "Бизнес поща", който, разбийш ли, подскокоросвал Янко Янков. Всички в Стара Загора знаят, че палежите на колите на Илиян Илиев са свързани с грабежа над мен и с палежите над дома ми в Стара Загора, така че лично аз съм сигурен, че Станимир Стоянов не е страна във войната, която лицето (или гъзът) Янко Янков води срещу мен и Илиян. Илиев обаче също има право на свое мнение, убеден съм, че и той като мене води собствено разследване, затова считам за доста интересна и неговата гледна точка за случващото се. Още повече, че в интервюто си Илиян Илиев разкрива доста интересни отношения и свързаности в тъмния "бизнес" на лицето (или гъза) Янко Янков.