Всички властимащи гледат "Гласът на Стара Загора"!


Драги старозагорци, сайтът "Гласът на Стара Загора" става все по-популярен и по-популярен сред властимащите. Преди няколко седмици, може би месец и нещо, сайтът беше гледан от Сотир Цацаров, който ми се беше разсърдил заради видеото "И Сотир Цацаров оскуба пФутката на прокурор Емилия Вакарелска-Тодорова". Сега разсърдил, разсърдил, ама видеото си е вярно... Цацаров може и да ме е проверил кой съм, може да очаквам и да ми спретнат някакъв номер от Прокуратурата, но общо взето това не ме притеснява кой знае колко. Сега обаче сайтът "Гласът на Стара Загора" е цитиран от Висшия съдебен съвет. Не, не се шегувам! Ясен Тодоров, председател на комисията по професионална етика и превенция на корупцията, който е и пасивен хомобой, нищо, че има три деца (те не са от него!), то този "юнак" много внимателно е разгледал сайта ми. Аз бях обвинил една хасковска съдийка, Милена Дечева, за това, че остана насаме в продължение на 9 минути с адвоката на Бати Пути (вещото лице към Старозагорски окръжен съд Георги Илиев) и естествено на първа инстанция загубих делото - какво да очаквам при положение, че Дечева взе подкуп. Та обвиних Дечева във вземането на подкуп пред Софийска градска прокуратура и Висшия съдебен съвет! И от Висшият съдебен съвет, разбира се въобще не разследваха моя сигнал по същество, но ме уведомиха, че не са установили съдия Дечева да е оставала насаме със страна по делото насаме в съдебната зала и (цитирам): "в случая се касае за набедяване на съдия Дечева, в подкрепа на което изпращат диск със запис от сайта "Гласът на Стара Загора". Във видеото ще видите, че съдия Дечева наистина остава насаме с адвоката на Бати Пути Мирослава Гачева за 9 минути, но не това е важното, не е и важно, че от ВСС нагло лъжат, че в "Гласът на Стара Загора" има набедяване на престъпничката Милена Дечева. Важното е, че ВСС е изгледал "Гласът на Стара Загора" и тъй като по-важно нещо от това тази паразитна институция няма какво друго да извърши, крайно време е да се закрие, а служителите на ВСС да бъдат наказани с по 50 тояги на голо, както и всеки от тях още по 50 пъти да изгледа от началото до края сайта "Гласът на Стара Загора".