Български циганин от Германия: Моята майка Ангела Меркел!!!


Драги зрители, след всичките хвалби, които чухме от нашият "велик" министър-председател Бойко Борисов колко добре той се справя с кризата, породена от короновируса, най-накрая се намери един циганин, който живее в Германия, да му обясни на този простак, на нашия министър-председател... Тоест, да обясни на нас, българите, каква е разликата между неговата майка Ангела Меркел и нашия баща Бойко Борисов. Чуйте циганина: "Тъй като всички правят реклами по целия свят, викам и аз да правя една реклама за Германия: Моята майка Ангела Меркел какво ми даде! Първо - един кашон бутче ми даде! Второ - един кашон крила ми даде! Дай да видим какво ми дал още сега? Ей го де е сладкото, салам, шпеков салам. Туй какво е - месо! Майка ми - Ангела Меркел! Моята майка лютеница ми даде, сланина ми даде, халва ми даде... охо-о, 2 килограма кайма! Опа-а, още една лютеница ми даде! Месо, това е друго месо! Още меса, гледай! Гледай, меса! Майка ми. Бойко Борисов да е жив и здрав, че хората в България теглят. Да е жив и здрав Бойко Борисов! Вижте сега, диня ми даде, кисело зеле ми даде... Дай да видим в другата торба какво ми даде майка ми Ангела Меркел?! Краставици, домати, апетит, салами някакви, кашкавал, мляко, ориз, сирене, джинджифил... чак джинджифил даде? Добре, джинджифил дала! Червен пипер дала, моркови, люти чушки, боб, чесън... Я да видим какво става, какво ми дала таз моята майка Ангела Меркел: опа-а, някакви картофи тука, де да ги знам, лимони, опа, още месо излиза, друг салам, консерви... Гледа какво става, таз моята майка Ангела Меркел. Да е жива и здрава майка ми! Ангела Меркел да е жива и здрава! Бойко пък да спасява фирмите, щото хората ще умират от глад, ама той щял да спасява фирмите, Бойко Борисов! Опа, още салам ми е дала, гледай, гледай, гледай... Сега тоялетна хартия ли почна да дава, домакинска хартия, оу-у, и белина дала. Туй какво е? А-а, прах за пране виж! 9 килограма! 25 килограма брашно. Това го дава майка ми Ангела Меркел! И сега какво ще кажем за България? Бойко, Бойко, вземи се в ръце, Бойко! Хората ще полудеят, ще се чудиш какво да правиш. Вземи, на хората раздай някаква храна, нещо да има хората какво да ядат. Карантини-марантини правите пък за хората хич не мислите. Бойко Борисов да е жив и здрав! От глад ще умрете в България!