Полиция подгони Михаил Михайлов заради подкрепата му на Резолюцията на Европейския парламент срещу България


Драги зрители, няколко дена след като изразих своята подкрепа за Декларацията на Европейския парламент срещу България, както и изразих своята подкрепа за правата на македонското малцинство в България и "цъфна" полиция. Значи трима полицаи в 20:30 ч. са отишли на адреса, на който съм регистриран в град София да ме търсят. Аз в онзи момент не бях на онзи адрес, но притесняваха моите близки, които живеят на този адрес. Два дена по-късно ми се обади по телефона един господин, който ми се представи от Главна дирекция "Борба с организираната престъпност" и каза, че трябва незабавно да отида в дирекцията на разговор с него. Попитах го за какво става въпрос, каза, че не е за телефон. Разбира се, тъй като знам много добре правата си, поисках да ми бъде изпратена призовка и му дадох адрес, на който тази призовка да ми бъде изпратена - адресът е в град Стара Загора. Чакам вече една седмица! Призовка не ми е изпратена, звънях няколко пъти на въпросния господин от ГД БОП на телефона, от който той ме потърси, той не си вдига телефона... Това е притеснително, драги зрители! Притеснително е когато полицията се намесва и се опитва да сплашва журналисти, които изказват своето мнение срещу фашистката българска държава, защото към настоящия момент българската държава е точно такава - фашистка. В Европа общо взето знаят това, знаят го това и в Македония. Искам да му кажа на Шкембе-воеводата, това е Красимир Каракачанов, силовият вицепремиер: Г-н Шкембе-воевода, това, което Вие правите, опитвайки се да сплашвате журналисти, е абсолютно неприемливо, абсолютно неморално и абсолютно в разрез с правилата на Европейския съюз! Естествено, аз ще уведомя Европейската комисия и Европейския парламент за тази акция срещу мен, казвам го по най-мекия начин "акция"!