Леле-леле, прокурор със зеле...


Драги старозагорци, онази недое*аната районна прокурорка на Стара Загора Емилия Вакарелска тръгнала да се оплаква в Ютуб от мен... Представяте ли си? Само че тя не знае, че аз в Ютуб имам повече от 10 регистрации и няма как да спре видеата. Тя обаче взела, че се оплакала от мен! Сега, аз й казах, че не мога да я донае*а, освен ако късно вечер ми се обади, ако съм мъртво пиян и тогава мога да донае*а и овца. Но след като се оплакала въпросната госпожа, защото тя не е госпожица Емилия Вакарелска, а госпожа Емилия Вакарелска-Тодорова, та след като се оплакала тази госпожа срещу мене, аз отидох на една пресконференция на Прокуратурата, да поснимам малко, за да видите вие за какво животно става въпрос. Ами вижте! Честно казано, не съм очаквал, че прокурор Вакарелска не си мие и зъбите... ако така процедира и с минджата си, то ясно защо е недое*ата (макар че колкото и да лъска тая минджа, трябва и алкохолно да опиянява мъжете, за да й се вържат)!