Активист на Атака от Стара Загора беше бит от футболни фенове в Пловдив


Футболни хулигани, доколкото ги разпознахме от агитката на "Левски" - София, набиха областния координатор на "Атака" в Стара Загора Михаил Михайлов по време на митинг в Пловдив. Срамно и позорно деяние! Давам думата на адаша: "Това, което се случи в Пловдив беше едно мероприятие, което за съжаление беше опорочено. Това беше един чисто граждански протест против ислямизацията на България, против желанието на Мюфтийството да си вземе нещо, което насилствено са взели от нас преди повече от 600 години. За съжаление имаше една групичка младежи, които първо започнаха да хвърлят камъни по джамията, след което няколко минути по-късно, когато ние с телевизия "Алфа" и няколко мои колеги от другите общини отидохме да дадем по едно интервю, аз бях нападнат от един от тези запалянковци, които хвърляха камъни по джамията и съответно ми беше нанесен удар в лицето с юмрук и резултата го виждате на дясната ми скула. Това е което се случи и което изключително ме огорчава, защото излиза, че българи се бият с българи. Вътре в джамията 100 на 100 е имало ислямисти, които са гледали сеир и са казали: "Ето виждате ли ги българите! Като цигани! Те се бият помежду си!" Аз се опитах да водя разговор с този младеж, защото когато видяха микрофона на телевизия "Алфа", това провокира някаква невероятна омраза към политическа партия "Атака" и той започна да крещи "Тези са от "Атака", махнете се от тука, марш от тука!", започна да обижда с вулгарни, цинични думи нашия лидер и естествено аз не мога да стоя безучастно и се опитах чисто словесно да го оборя, в същия момент изскочи отнякъде още един дрогиран и ми удари един юмрук в лицето!"